سامسونگ | گوشی های سامسونگ

لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد

گزارش جدیدی منتشر شده و فهرستی از تمام دستگاه‌هایی را که سامسونگ در سال جاری عرضه می‌کند، به ما ارائه می‌کند.

لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
کدخبر : 25031
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

به تازگی لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد، منتشر شده که نام‌های جالب غیرموبایلی هم در آن دیده می‌شود.می‌دانیم که سامسونگ برندی پرکار بوده و در طول سال محصولات قابل توجهی را رونمایی می‌کند. طی سال‌های اخیر سبد محصولات موبایلی سامسونگ متمرکزتر شده و حداقل در بازار جهانی شاهد رونمایی‌های متعدد و مشابه نیستیم.سامسونگ شرکتی کره‌ای و چند ملیتی است که چندین زیر مجموعه دارد و در بسیاری از صنایع جهان مشغول است.امروزه گروه سامسونگ شامل مجموعه‌ای از ۸۰ شرکت است که بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی محسوب می‌شود.

برنامه سامسونگ برای سال ۲۰۲۴

سامسونگ

تا همین‌جای کار و اوایل سال ۲۰۲۴ باید گفت که سامسونگ سال شلوغی را شروع کرده است. این شرکت سری گلکسی S24 و میان‌رده‌های محبوب سری گلکسی A را تا کنون رونمایی کرده و آنطور که پیداست حرکت آن‌ها حتی سریع‌تر هم خواهد شد.

گزارش جدیدی منتشر شده و فهرستی از تمام دستگاه‌هایی را که سامسونگ در سال جاری عرضه می‌کند، به ما ارائه می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که این لیست غیررسمی بوده و شاید محقق نشود.

واضح است که سامسونگ کاملا مشغول توسعه محصولات مختلفی است. بیایید با محصولاتی که رونمایی آن‌ها بدیهی است شروع کنیم.

به نظر می‌رسد که در نیمه اول تابستان ۱۴۰۳ گوشی‌های تاشو زیر رونمایی خواهند شد:

۱- گلکسی زد فولد ۶

۲- گلکسی زد فلیپ ۶

۳- گلکسی فولد اولترا

بله درست خواندید، به نظر می رسد که نسخه Ultra قرار نیست Fold 6 Ultra نامیده شود. این اتفاق جالبی است و این سوال را ایجاد می‌کند که آیا قرار است سری جداگانه‌ای برای گوشی‌های تاشو پریمیوم سامسونگ باشد یا نه؟

سامسونگ

در همین ماه احتمالا ۳ محصول جانبی زیر نیز رونمایی شود:

۴- گلکسی بادز ۳

۵- سری گلکسی واچ ۷

۶- گلکسی رینگ

این گزارش به خیل عظیم محصولات جدید با پسوند FE اشاره دارد که شامل ۶ دسته محصول می‌شود:

۷- گلکسی S24 FE

۹- گلکسی Z Fold FE

۱۰- گلکسی Z Flip FE

۱۱- گلکسی Watch FE

۱۲- گلکسی Buds FE 2

۱۳- سری گلکسی تب FE

و در نهایت محصولات زیر حوالی اواخر سال ۲۰۲۴ الی اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی می‌شوند:

سامسونگ

۱۴- سری گلکسی Tab S10

۱۵- هدست Galaxy XR

۱۶- گلکسی بوک ۴ اج

۱۷- سری گلکسی اس ۲۵

البته باید به یاد داشته باشید که در نقشه راه به رونمایی از سری گلکسی A 2025 اشاره‌ای نشده است. ما انتظار داریم که جایی حوالی پاییز باید اعضای اقتصادی این سری نیز رونمایی شوند.

از نظر نرم افزاری نیز آپدیت One UI 7 با اندروید ۱۵ باید اواسط پاییز ۱۴۰۳ شروع به عرضه کند.

شما منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟

Galaxy M22 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

سامسونگ

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 6 میلیون قصد معرفی اون رو به شما داریم یعنی Galaxy M22 که از طراحی زیبایی برخوردار هست و به دلیل این که وزن سبک و ضخامت کمی داره شما میتونید او رو به راحتی در جیبتون حمل کنید بدون این که اذیتتون کنه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولد هست و نوان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد یعنی شما میتونید محتواهای مختلف رو در این نمایشگر با تاخیر حداقلی مشاهده کنید. اما یه خوبی دیگه ای هم که این گوشی داره حداکثر روشنایی اون هست که 600 نیته که با این خصوصیت مسلما کار کردن با گوشی در محیط باز براتون راحت خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی 12 نانومتری مدیاتک هلیو G80 استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که در نور روز عکس و فیلم های خوبی رو ثبت ضبط میکنن. ظرفیت باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت هست و طول عمری خوبی داره.

سامسونگ

برسیم به دومین محصولی که تونسته در بین کهکشانی ها تا شش میلیون اسم در کنه و حسابی رضایت کاربران رو جلب کنه یعنی گلکسی A04s که یه گوشی با طراحی زیبا و صد البته اندازه ی سبک هست و از این رو بسیار خوش دسته. صفحه نمایش این محصول به اندازه ی 6.5 اینچ هست و رزولوشن خوبی داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اون 90 هرتزه که این نشون دهنده ی اینه شما با اسکرول کردن در نمایشگر محتواهای مختلف رو بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد. البته که حداکثر روشنایی این نمایشگر 400 نیت هست که با این عدد شاید کار کردن با اون در زیر نور خورشید کار راحتی نباشه. 

سامسونگ در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس ۸۵۰ استفاده کرده که برای کارهای روزمره قدرت و عملکردش خوبه. دوربین اصلی این گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت قابل قبولی دارن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و کیفیت خوبی ارائه میکنه./عصر ترکیه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه