رضا عطاران | رضا عطاران و همسرش

عکس جدید رضا عطاران با لنگ در حمام | عطاران با این عکس بی آبرو شد

روز پنجشنبه کمدی تازه رضا عطاران در سینماها اکران خواهد شد. احتمالا این فیلم هم مثل سایر آثار او برای عطاران شبیه به یک قمار باشد چون که حضور او در آثار اخیر نتوانسته مثل گذشته برای صاحبان اثر، گیشه بیاورد و به قولی گل کند.

عکس جدید رضا عطاران با لنگ در حمام | عطاران با این عکس بی آبرو شد
کدخبر : 26649
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 روز پنجشنبه کمدی تازه رضا عطاران در سینماها اکران خواهد شد. احتمالا این فیلم هم مثل سایر آثارش شبیه به یک قمار باشد چون که حضور او در سینمایی‌های اخیر نتوانسته مثل گذشته برای صاحبان اثر، گیشه بیاورد و به قولی گل کند. از طرفی عطاران هم برای فیلمی که بازی می‌کند نوعی تکیه‌گاه محسوب می‌شود. البته که در روز اول اکران نمی‌توان نتیجه شکست و پیروزی برای هیچ اثری قائل شد و این‌ها صرفا حدس و گمان است. 

عطاران در سال‌های دهه هشتاد و در سریال‌سازی بی‌رقیب بود. هنوز سکانس‌های بزنگاه، خانه به دوش و متهم گریخت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و شاید اگر تداوم می‌داشت حال و روز تلویزیون این نبود. به هر حال در این مطلب به سراغ چند تجربه موفق و ناموفق عطاران در سال‌های اخیر می‌رویم. با ما همراه باشید.

رضا عطارانعطاران در سال 1369 با بازی در مجموعه تلویزیونی بیداران به کارگردانی اصغر عبداللهی برای اولین بار در تلویزیون دیده شد و پس از آن با ایفای نقش در سریال پرواز 57 و ساعت خوش مهران مدیری به شهرت رسید و در عرصه بازیگری پیشرفت کرد.

سریال پرواز 57 طنزی به کارگردانی مهران مدیری است که در سال 1372 ساخته شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. رضا عطاران در کنار نصرالله رادش، سعید آقاخانی و حمید لولایی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت.

ساعت خوش نام یک سریال طنز به کارگردانی مهران مدیری است که در آن رضا عطاران با رضا شفیعی جم، سعید آقاخانی، ارژنگ امیرفضلی و نادر سلیمانی هم بازی بود.

اولین حضور عطاران در فیلم سینمایی کلید ازدواج در سال 1376آغاز شد و سیندرلا عنوان دومین کار سینمایی عطاران بود که در سال 1380 رقم خورد. عطاران بعد از آن در فیلم هایی مثل کلاه قرمزی و سروناز، هوو و کلاهی برای باران فعالیت بازیگری اش را در سینما ادامه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه