بیوگرافی سحر دولتشاهی | سحر دولتشاهی اهل کجاست

فیلمی دیده نشده از سحر دولتشاهی | اختتامیه فستیوال kino bravo و داوری سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در فستیوال فیلم Kino Bravo به عنوان داور اصلی حضور پیدا کرده است.

فیلمی دیده نشده از سحر دولتشاهی | اختتامیه فستیوال kino bravo و داوری سحر دولتشاهی
کدخبر : 26683
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سحر دولتشاهی که این روزها در فستیوال kino bravo حاضر شده یکی از داوران اصلی این فستیوال است.

سحر دولتشاهی که این روزها یکی از پرکارترین هنرپیشه در سینما و شبکه نمایش خانگی است،به تازگی در فستیوال فیلم «Kino Bravo» در روسیه به عنوان یکی از داوران اصلی حضور پیدا کرده است. پس از شرکت سحر دولتشاهی در این مراسم استایل ایرانی و اصیل او در فرش قرمز فستیوال kino bravo روسیه، تعریف و تمجید روس ها از زیبایی این بازیگر ایرانی و... در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

فیلمی از حضور سحر دولتشاهی در مراسم اختتامیه فستیوال kiano bravo

او یک استوری از حضورش در فرش قرمز این فستیوال برای مخاطبناش منتشر کرد که با لباسی از نقوش بته جقه ایرانی است.

سحر دولتشاهی از زنان شیک پوش و خوش استایل سینما است که در مراسم ها و جشنواره های مختلف همواره با ظاهری شیک و آراسته ظاهر می شود. آراستگی ظاهر و استایل زیبای سحر دولتشاهی تنها مربوط به مراسم های مهم نیست بلکه او برای استایل های روزمره خود نیز نهایت خوش سلیقگی را به کار می گیرد.

دولتشاهی پنج سال پیش از نخستین حضورش در سینما با فیلم چهارشنبه سوری از ۲۰ سالگی، با بازی در تئاترهای تجربی وارد کار بازیگری شد. یک سال بعد از طرف مرضیه برومند برای بازی در سریال کتاب‌فروشی هدهد دعوت شد. او در تئاتر با کارگردان‌های مثل حمید امجد، آتیلا پسیانی و امیررضا کوهستانی همکاری داشته[۷] و در نمایش‌نامه خشکسالی دروغ ایفای نقش کرد. و برای بازی در دو نمایش بینوایان و ترن نامزد بهترین بازیگر زن تئاتر شد. برای بازی در فیلم طلا و مس نام او در میان کاندیدهای تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن منتقدان سینما قرار گرفت. سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴، پرکارترین سال‌های کارنامه هنری دولتشاهی است. او در این دو سال مجموعاً در ۸ فیلم بازی کرد.

دولتشاهی همچنین در برنامه تلویزیونی گپ مجری و در برنامه دیگری با عنوان عقاید یک آکتور سینما مصاحبه‌کننده بوده‌است. در دو برنامه تلویزیونی رادیوهفت و کتاب دا راوی و گوینده متن بوده و در فیلمی مستند با عنوان یادداشت‌های شهر شلوغ گزارشگری را تجربه کرده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه