همه آنچه بر یک «زخم کاری» گذشت + تصاویر

پخش نشدن قسمت جدید سریال «زخم کاری» در روز جمعه، ۲۵ تیر ماه، با حاشیه و مناقشه‌هایی در فضای مجازی همراه بوده است.

همه آنچه بر یک «زخم کاری» گذشت + تصاویر
کدخبر : 2056
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

#خلاصه داستان زخم کاری
#محمدحسین مهدویان و کارگردانی زخم کاری
#بازیگران زخم کاری چه کسانی هستند؟
#زخم کاری و لغو کتاب محمود حسینی‌زاد
#منبع اقتباس سریال از تیتراژ زخم کاری حذف شد
#رضایت بالای مخاطبان از زخم کاری
#شکایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زخم کاری 
#پخش «زخم کاری» متوقف شد
#مشکل زخم کاری بررسی شد

«زخم کاری» یکی از تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی است که به کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید شده است. زخم کاری، سریالی درام است که به نظر می‌رسد با مختصات ژانر مهجور نوآر تولید شده است. «زخم کاری» به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. سریال زخم کاری زخم کاری اقتباسی از رمان «بیست زخم‌کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد است. تاریخ انتشار سریال زخم کاری، ساعت ۸ صبح روزهای جمعه است اما قسمت هفتم این سریال جمعه گذشته پخش نشد که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

خلاصه داستان زخم کاری

مالکی، از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است را به حساب شرکت واریز کنند ولی...

زخم کاری

محمدحسین مهدویان و کارگردانی زخم کاری

محمدحسین مهدویان که یکی از استعدادهای مهم دهه اخیر سینمای ایران است، در یک سال گذشته نشان داده که سر پرسودایی دارد و هر بار آماده یک تجربه تازه است. نحوه قرارگیری دوربین و چینش دقیق و فکر شده عناصر مختلف صحنه باعث شده تا «زخم کاری» سریالی خوش ساخت از آب دربیاید و تسلط زیاد کارگردان به میزانسن و دکوپاژ، تجربه تماشای این مجموعه برای مخاطب را در حد استانداردهای سینما جلوه می‌دهد.

زخم کاری

چه کسانی در زخم کاری بازی می‌کنند؟

سیاوش طهمورث در نقش کوتاه حاج عمو در زخم کاری حضور دارد. هانیه توسلی نیز بازیگر دیگری است که از ابتدای قسمت سوم وارد مجموعه شده است. مهم‌ترین نقطه قوت سریال زخم کاری، دو ستاره مرکزی این مجموعه هستند که درام را مدیریت می‌کنند. جواد عزتی که حالا یکی از بهترین‌های بازیگری ایران است در نقش مالک، توانسته دوگانه غریبی را رنگ آمیزی کرده و طرفداران خود را به شمه تازه‌ای از مهارت خود مهمان کند. رعنا آزادی‌ور، دیگر ستاره‌ای است که در نقش سمیرا مخاطبان را غافلگیر کرده است.

زخم کاری

زخم کاری و لغو کتاب محمود حسینی‌زاد

محمود حسینی‌زاد نویسنده کتاب، چند مجموعه داستان کوتاه و نمایشنامه دارد اما  بیست زخم کاری تنها رمان او به حساب می‌آید. وی پیش از انتشار این سریال گفته بود: «من این کتاب را سال ۸۰ نوشتم و مدتی طول کشید تا این که برای دریافت مجوز به ارشاد فرستادم؛ پس از ارسال نیز ۱۰ سال به من اجازه انتشار اثرم را ندادند و در نهایت داستان سال ۹۴ موفق به اخذ مجوز از سوی ارشاد و چاپ در نشر چشمه شد.» این نویسنده درباره توقیف این کتاب گفته بود: «این رمان از آذر و دی‌ماه سال گذشته با شروع تهیه سریال لغو مجوز شد. حالا برای پخش این سریال ظاهراً گفته شده اسم کتاب از روی آن برداشته شود و از بخش چهارم دیگر اسم کتاب در تیتراژ سریال نیست.»

زخم کاری

منبع اقتباس سریال از تیتراژ زخم کاری حذف شد

پس از توقیف رمان «بیست زخم‌ کاری» اسم آن هم از تیتراژ سریال «زخم‌ کاری» حذف شد.

زخم کاری

رضایت بالای مخاطبان از زخم کاری

با انتشار قسمت سوم سریال «زخم کاری» و ورود بازیگران جدید، این سریال موفق شد به رضایتمندی و استقبال ۹۹ درصدی دست یابد؛ همین مساله باعث شد اخباری مبنی بر شکسته شدن رکورد فیلم «آقازاده» توسط این سریال منتشر شود که چالش‌های بسیاری در پی داشت.

زخم کاری

شکایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زخم کاری

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر شکایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این سریال منتشر شد که روابط عمومی سازمان سینمایی، درباره آن توضیحی منتشر کرد. در همین رابطه علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در صفحه توئیتر خود نوشت: ساترا تمایلی به مطرح کردن سنگ‌اندازی‌ها در مسیر حمایتی خود از رسانه‌های صوت و تصویر را ندارد، ولی لازم است شفاف اعلام کنم: در روزهای گذشته وزارت ارشاد نسبت به پخش سریال «زخم کاری» به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است. دوستان در صورتی که با مردم صادق‌اند، با تکذیبیه رسمی افکار عمومی را آگاه کند! 

پخش «زخم کاری» متوقف شد

پخش نشدن قسمت جدید سریال «زخم کاری» در روز جمعه، ۲۵ تیر ماه، با حاشیه‌ها و مناقشه‌هایی در فضای مجازی همراه بوده است. سازندگان سریال و پلتفرم پخش‌کننده از سانسورهایی که بر جریان تولید آسیب می‌زند خبر دادند و «احترام به مخاطب» را دلیل تصمیمشان برای عرضه نشدن قسمت هفتم اعلام کردند. سازمان زیرمجموعه صداوسیما هم با نسبت دادن این «جنجال‌ها» به «تکنیکی برای بازاریابی»، از پیگیری حقوق مخاطبی سخن گفتند که سرنوشت سریالی که شش قسمت از آن را خریداری کرده و وقت گذاشته تا تماشا کند، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

زخم کاری

مشکل زخم کاری بررسی شد

مشکل مجموعه نمایش خانگی «زخم کاری» دیروز، یکشنبه ۲۶ تیرماه، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان ساترا، عوامل مجموعه و نمایندگانی از پلتفرم پخش‌کننده بررسی شد؛ نتایج این جلسه هنوز از طرف هیچ‌کدام از طرفین اعلام رسمی نشده است.

زخم کاری



 

 

آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • آیا مشکل توقف پخش سریال زخم کاری بررسی شد؟ بله
    آیا سریال زخم کاری روزهای جمعه پخش می شود؟ بله
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه