ایران خودرو برگ برنده خودش را رو کرد | پیش فروش محصولات پرطرفدار ایران خودرو زیر قیمت کارخانه | پیش فروش داغ ایران خودرو ویژه مهر ماه با اقساط 3 ساله!!

ایران خودرو اعلام کرد: این خودروساز، خودرو‌های سواری و پرتیراژ خود را خارج از سامانه یکپارچه عرضه نمی‌کند.

ایران خودرو برگ برنده خودش را رو کرد | پیش فروش محصولات پرطرفدار ایران خودرو زیر قیمت کارخانه | پیش فروش داغ ایران خودرو ویژه مهر ماه با اقساط 3 ساله!!
کدخبر : 20280
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پیش فروش ایران خودرو یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودروهای جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودروها به بازار عمومی عرضه شوند. پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند.یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل "سمند" است.  از جمله خودروهای سواری مانند "پژو 405"، "دنا"، "تیبا" و "دوازده سوپر". همچنین، خودروهای وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند.برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند.

به گزارش پیشنهاد ویژه به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، از روز گذشته خبری مبنی بر عرضه یکی از محصولات ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه از سوم مهر در حال انتشار است که این خبر صحت ندارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی ایران خودرو، اولویت کنونی عمل به تعهداتِ ایجاد شده برای این خودروساز است و هیچ برنامه فروشی برای خودرو‌های سواری و پرتیراژ (اقتصادی) خارج از سامانه یکپارچه در دستور کار نیست.

۲ روز پیش خبری منتشر شد که در آن ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه می‌توانند در ثبت نام محصولات ایران خودرو شرکت کنند. موعد تحویل خودروی عرضه شده نیز آبان و آذر ۱۴۰۲ اعلام شده بود. خودروی اعلام شده، فوتون تونلند دیزلی صفر ۱۴۰۲ بود که ایران خودرو امروز در اطلاعیه‌ای خبر منتشر شده را تکذیب کرد.

پیش فروش ایران خودرو

قیمت روز خودرو در یک هفته اخیر، تغییرات چندانی نداشته است و ثبات قیمت در عمده محصولات داخلی به چشم می‌خورد. قیمت روز پژو پارس معمولی صفر از ابتدای شهریورماه حدود 10 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. این ماشین که ارزان‌ترین تیپ پژو پارس است در اردیبهشت امسال با قیمت 630 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد؛ اما ریزش قیمت بازار خودرو موجب شد تا هم‌اکنون به قیمت 470 میلیون تومان برسد.

سیاست قیمت‌گذاری دستوری دولت و واردات ماشین به کاهش‌ و ثبات قیمت‌ها کمک زیادی کرده است. در ادامه مطلب، ضمن بررسی قیمت روز خودرو پژو پارس، مشخصات فنی و شرایط خرید قسطی این محصول پرطرفدار ایران خودرو نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پژو پارس معمولی 1402 صفر 470 میلیون تومان

پژو پارس ال ایکس 1402 صفر 565 میلیون تومان

پژو پارس معمولی (سفارشی) 1402 10 هزار کیلومتر 515 میلیون تومان

پژو پارس ای ال ایکس (سفارشی) 1401 30 هزار کیلومتر 610 میلیون تومان

پژو پارس ال ایکس 1401 30 هزار کیلومتر 580 میلیون تومان

پژو پارس دوگانه‌سوز 1400 50 هزار کیلومتر 450 میلیون تومان

پژو پارس اتوماتیک 1399 70 هزار کیلومتر 540 میلیون تومان

پیش فروش ایران خودرو

مشخصات فنی تیپ‌ های مختلف پژو پارس

پژو پارس معمولی (سال): ارزان‌ترین تیپ پژو پارس به پیشرانه XU7 با حجم 1.8 لیتری مجهز است. این پیشرانه توان تولید حداکثر گشتاور 153 نیوتن‌متر و حداکثر قدرت 100 اسب بخار را دارد. سیستم ترمز این خودرو معمولی است و کمترین امکانات را در مقایسه با سایر تیپ‌های پژو پارس دارد.

پژو پارس ال ایکس: این خودرو با پیشرانه TU5 به بازار عرضه می‌شود. حجم این موتور 1.6 لیتر و حداکثر قدرت آن 108 اسب بخار است. همچنین، این پیشرانه توان تواید حداکثر گشتاور 155 نیوتن‌متر را دارد. سیستم ترمز از نوع ضد قفل ABS و EBD است. پژو پارس ال ایکس در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می‌شود و به سیستم تهویه مطبوع اتومات، کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب مجهز است.

پژو پارس ای ال ایکس: ایران خودرو از همان پیشرانه پژو پارس معمولی در این تیپ استفاده کرده است؛ با این تفاوت که موتور خودرو کمی تقویت شده و قدرت آن به 110 اسب بخار افزایش پیدا کرده است. همچنین، پژو پارس ای ال ایکس مصرف سوخت کمتری دارد و به سیستم ترمز از نوع ضد قفل ABS و EBD مجهز است. سنسور دنده عقب، تهویه خودکار و آینه‌های جانبی برقی از جمله امکانات این خودرو است.

پژو پارس دوگانه‌سوز: این مدل نیز همان موتور پژو پارس سال استفاده می‌کند. ایران خودرو با انجام تغییراتی بر روی موتور آن را دوگانه‌سوز کرده است. به همین دلیل، پژو پارس دوگانه‌سوز در لیست قیمت روز خودرو کمی گران‌تر تیپ معمولی است. امکانات موجود نیز مشابه پژو پارس سال است؛ با این تفاوت که آپشن‌های اتولاک و اتومستر و اتو فلاشر و سیستم اخطار سرقت از آن حذف شده است.

بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو

اغلب طرح‌های فروش قسطی خودرو با سود بالا، شرایط دشوار و بازپرداخت‌های سنگین همراه هستند. چنانچه قصد خرید قسطی ماشین با بهترین قیمت و پیش‌پرداخت کم را دارید، همراه مکانیک طرح‌های خوبی را به شما ارائه خواهد داد. خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک به ضامن نیاز ندارد و خریدار می‌تواند ماشین مورد نظر خود را از میان خودروهای صفر و کارکرده انتخاب کند.

پیش‌پرداخت بر اساس توان مالی خریدار تعیین می‌شود و مدت زمان اقساط بین 6 الی 36 ماه متغیر است. گارانتی 7 روزه بدنه تا 360 میلیون تومان و تضمین بهترین قیمت روز خودرو از دیگر مزایای خرید از همراه مکانیک است. جهت اطلاع از قیمت فروش قسطی پژو پارس به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

پیش فروش ایران خودروبراساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو از فردا

دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

بخشنامه فروش عادی و مادران با موعد تحویل حداکثر یکساله:

مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکت‌های معتبر فروشنده خودرو مثل فرنام خودرو برود، می‌تواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو ۴۰۵ و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می‌شود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه‌کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه‌ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه