کاپیتان تیم ملی والیبال: به دریافت سهمیه المپیک امیدواریم!

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: به دنبال بهانه نیستیم زیرا همه ما برای یک هدف و عشق مردم اینجا هستیم. خستگی یک روز تمام می‌شود اما عشق به مردم جنگیدن و افتخارات کسب کردن تمام نمی‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال: به دریافت سهمیه المپیک امیدواریم!
کدخبر : 25682
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: به دنبال بهانه نیستیم زیرا همه ما برای یک هدف و عشق مردم اینجا هستیم. خستگی یک روز تمام می‌شود اما عشق به مردم جنگیدن و افتخارات کسب کردن تمام نمی‌شود.

میلاد عبادی‌پور امروز (سه شنبه) در تمرین تیم ملی والیبال، اظهار کرد: شرایط امسال راحت نیست و حساسیت ویژه‌ای به خاطر المپیک دارد. هفته اول ما جنگ جهانی است و با چهار تیمی بازی می‌کنیم که با برد می‌توانند خود را به کسب سهیه نزدیک‌تر کنند. شرایط تمرینات خیلی خوب است. متاسفانه دو سه بازیکن فرصت زیادی نداشتند تا زودتر به اینجا برسند و به آماده‌سازی برسند. به دنبال بهانه نیستیم زیرا همه ما برای یک هدف و عشق مردم اینجا هستیم. خستگی یک روز تمام می‌شود اما عشق به مردم جنگیدن و افتخارات کسب کردن تمام نمی‌شود.

وی افزود: سختی‌هایی وجود دارد، پروازهای طولانی و عوض کردن کشورها و قاره‌ها اما بازیکنان به این موضوع فکر نمی‌کند و همه ما تمام تلاش خود را برای تیم ملی انجام می‌دهیم تا بهترین نمایش خود را اجرا کنیم. من جزو دو سه بازیکنی بودم که دیر رسیدم و متاسفانه سرمربی به خاطر مسابقات خود دیرتر رسید اما این دو روز که با پائز کار کردم، ثابت کرد می‌تواند یکی از مربیان والیبال باشد. او مربی جوان و باتجربه است که والیبال را خیلی خوب بلد است و با مربیان مطرح جهان کار کرده است.

عبادی پور

کاپیتان تیم ملی والیبال عنوان کرد: هر سال تمامی بازیکنان ۱۰۰ خود را می‌گذاشتند اما امسال شرایط متفاوت است زیرا ما به هزار درصد توان نیاز داریم تا بتوانیم در وی ان ال ای رتبه خوب کسب کنیم و به سهمیه المپیک برسیم. برای رسیدن به این اهداف درصدی به مربی و درصدی هم به انگیزه بازیکنان ربط دارد اما الان همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند. هر کسی خوب بازی کند می‌برد اما شانس هم شامل آن می‌شود ولی دل همه ما روشن است. قطعا برای مقامی قول نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: در مورد خودم نمی‌توانم بگویم من تازه ۲ روز است که رسیدم. باید در سفر با بازیکنان باشید تا ببینید که چه تغییراتی در تیم ایجاد شده است. قطعا سبک‌های مربیان با هم فرق می‌کند. پائز یک سبک کار می‌کند و عطایی یک سبک دیگر را کار می‌کرد. این موضوع نمی‌تواند دلیل بر این باشد که یک نفر خوب یا بد است. سبک مربی با هم فرق می‌کند. نمی توانم بگویم چه تغییراتی ایجاد شده است. از نظر ذهنیتی این مسابقات پیش رو تاثیر گذار است و همه بازیکنان ذهنیت المپیک را دارند. من نمی خواهم بگویم ما ۱۰۰درصد سهیمه را کسب کنیم اما این ذهنیت را داشته باشید. شاید کسب سهمیه را داشته باشیم.

والیبال

عبادی‌پور در پاسخ به این پرسش که در دوره قبل از کادر فنی انتقاد کردید و بعد از لیگ ملت‌ها ممکن است دوباره انتقاد کنید؟ گفت: انتقاد به نحوه عملکرد تیم برمی‌گردد. در گذشته‌ها سعید معروف و سیدمحمد موسوی بودند هیچ موقع اینگونه انتقاد درباره تیم ملی و مربیان نشد زیرا تیم ملی بهترین عملکرد را داشت. همه ما چند سال زحمت کشیده‌ایم، نسل بعدی زحمت خواهند کشید و نسل گذشته هم زحمت کشیده‌اند تا با این قدرت قدرت والیبال را حفظ کنند. آن حرف‌هایی که زدم انتقاد نبود یک توصیه بود اما الیبال ما این را نشان داد به بدترین شکل ممکن بازی‌ها را واگذار می‌کند و نباید این اتفاق می‌افتاد شاید امسال این اتفاق بیفتد. وقتی زحمت نکشید همه بازی‌ها را می‌بازید اما زحمت بکشید و ببازید کجا و زحمت نکشید و ببازید کجا؟

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران گفت: شاید پائز بتواند به ما کمک کند. او اصل حرفه‌ای‌گری را به جا آورد و خیلی باانگیزه و امیدوار است.

والیبال

فرهاد نظری افشار روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال در آستانه لیگ ملت‌ها اظهار داشت: الان زمان حمایت از تیم ملی است. البته من دوست داشتم تیم ملی با تمام ظرفیت به مسابقات برود؛ اما در چند روز گذشته برخی بازیکنان به بهانه‌های مختلف تیم ملی را همراهی نکردند.

وی در خصوص اینکه آیا پائز می‌تواند تاثیر مثبتی در تیم ملی داشته باشد، گفت: شاید پائز بتواند به ما کمک کند. او اصل حرفه‌ای‌گری را به جا آورد و خیلی باانگیزه و امیدوار است. این انگیزه خیلی می تواند به ما کمک کند. در ادامه باید به هماهنگی برسیم و بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. اگر بازیکنان خوب بازی کنند و همه تلاش خود را انجام دهند شاید بتوانیم حتی سهمیه المپیک را هم کسب کنیم؛ هیچ چیزی بعید نیست و امیدوارم تلاش بازیکنان به نتیجه برسد.

والیبال

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران در خصوص اینکه آینده والیبال ایران را با توجه به انتخاب میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال چگونه می‌بیند، عنوان کرد: تغییرات مدیریتی که در فدراسیون والیبال انجام شده را مثبت‌ ارزیابی می‌کنم. تقوی مدیر جوانی است و باانگیزه است. من با تقوی صحبت کردم و در صحبت‌های او متوجه شدم که به دنبال پیشرفت والیبال است.

نظری افشار در پایان خاطرنشان کرد: همین که پاداش خیلی خوب برای صعود به المپیک در نظر گرفته اتفاق خیلی خوبی است و به انگیزه بازیکنان جوان کمک می‌کند. امیدوارم همه به دنبال این باشند که این انگیزه را مضاعف کنند. اتفاق مثبت دیگری که رخ داده حضور همبازیانم در کادرفنی تیم‌های ملی است. از این مسئله خیلی خوشحالم. ان‌شاءالله حضورشان با کسب نتیجه همراه باشد. آنها زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردند زیر نظر مربیان مربیان، لحظات حساس را تجربه کردند و به همین دلیل الان می‌توانند در لحظات حساس تیم‌ را مدیریت کنند./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه