کریستیانو رونالدو برای پرسپولیس مدافع جذب کرد! | سرنوشت ستاره پرسپولیس چه میشود!

ظاهرا قرار است امروز اخبار صریح و مشخصی درباره سه ستاره پرسپولیس اعلام شود

کریستیانو رونالدو برای پرسپولیس مدافع جذب کرد! | سرنوشت ستاره پرسپولیس چه میشود!
کدخبر : 26391
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عملکرد درخشان مدافع گرجستانی فصل گذشته پرسپولیس باعث شده تا مسئولان این باشگاه در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

با درخشش گئورگی گولسیانی در یورو ۲۰۲۴، حالا نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این بازیکن گرجستانی عوض شده است.

پیش از این مسئولان باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به تمدید قرارداد با مدافع گرجستانی خود نداشتند اما با درخشش او در بازی تیم‌های گرجستان و پرتغال و فشار افکار عمومی، قرار شده یک بار دیگر برای تمدید قرارداد، مذاکره انجام دهند.

قرارداد گولسیانی در پایان فصل با پرسپولیس تمام شد و حتی این بازیکن بعد از سفر به کشورش در مصاحبه‌ای گلایه آمیز، از اینکه با او برای تمدید قرارداد مذاکره نشده و حتی خداحافظی مناسبی با او انجام نداده‌اند گلایه‌مند و ناراحت بود. حالا اما به نظر می‌رسد عملکرد درخشان گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای مذاکره مجدد با این بازیکن پیش قدم شوند.

پرسپولیس

گولسیانی در بازی گرجستان و پرتغال عملکرد درخشانی داشت و چندین بار مانع از گل‌زنی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال دنیا شد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از این بازی در گفتگویی تلفنی با گولسیانی از عملکرد او تقدیر کرد و این مدافع هم قول داد که همراه با خانواده به تهران بیاید تا با پرسپولیس مذاکره کند اما به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد گولسیانی در یورو ۲۰۲۴، کار پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد با او سخت خواهد بود!

خبر خوش در مورد آخرین وضعیت ستاره پرسپولیس​

طبق اعلام روزنامه‌های قطری عبدالکریم حسن با وجود پیشنهاد رسمی از الوکره در پرسپولیس خواهد ماند.

درخشش عبدالکریم حسن در پرسپولیس باعث شد تا مورد توجه الوکره قرار گیرد. الوکره به عبدالکریم حسن پیشنهاد رسمی داد و بعضی از رسانه‌های قطری مدعی شدند که او فصل بعد با پیراهن الوکره در لیگ ستارگان قطر به میدان خواهد رفت اما باشگاه پرسپولیس حاضر نشد این بازیکن قطری را بفروشد.

پرسپولیس

روزنامه الوطن قطر در شماره امروز خود نوشت: با وجود آنکه الوکره پیشنهاد رسمی به عبدالکریم حسن داد ما بازگشت این بازیکن منتفی شد چرا که پرسپولیس حاضر نشد این بازیکن را بفروشد.

روزنامه الشرق قطر هم این خبر را تایید و اعلام کرد که عبدالکریم حسن به لیگ ستارگان برنخواهد گشت و به حضورش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

عبدالکریم حسن بعد از آنکه مجبور به جدایی از السد شد راهی لیگ کویت شد. او سال قبل در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست و توانست عملکرد خوبی در جمع سرخ پوشان پایتخت داشته باشد و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی و بازگشت او به قطر را نمی‌دهد.

اقدام عجیب پرسپولیس؛ دو خرید گرانقیمت برای یک پست

در باشگاه پرسپولیس این امیدواری وجود دارد که با توجه به همان نقل قول لیوچی درباره علاقه‌‍اش به پرسپولیس او با رقم پائین‌تری راهی تهران شده و پیراهن سرخ را به تن کند.

پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امیدوار است بعد از توافق اولیه با فرشاد احمدزاده با یک وینگر دیگر نیز به توافق نهایی دست یابد. مهدی لیموچی وینگر 24 ساله فصل گذشته آلومینیوم اراک که سابقه بازی در تیم پیکان تهران را هم دارد یکی از گزینه‌های مد نظر این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

هفته گذشته خبر رسید که باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن ملی پوش به باشگاه اراکی نامه داده و البته خود لیموچی در جشن عید غیر صراحتا گفته پرسپولیس را دوست دارد.

بعد از آن بود که باشگاه سپاهان هم وارد این کارزار نقل و انتقالاتی شد و برای جذب این بازیکن با باشگاه آلومینیوم اراک نامه نگاری کرد تا کار برای سرخ‌ها سخت شود.

با این وجود در باشگاه پرسپولیس این امیدواری وجود دارد که با توجه به همان نقل قول لیوچی درباره علاقه‌‍اش به پرسپولیس او با رقم پائین‌تری راهی تهران شده و پیراهن سرخ را به تن کند.

البته چه سپاهان چه پرسپولیس ابتدا باید مبلغ 3.5 تا 4 میلیارد تومانی بند فسخ این بازیکن را بپردازند و سپس با خودش درباره مبلغ قرارداد مذاکره کنند.

پرسپولیس

برای پست وینگر بحث جذب محمدمهدی محبی از مس رفسنجان هم مطرح بود اما باشگاه پرسپولیس هیچ قدمی برای جذب این بازیکن برنداشته است.

البته سازمان لیگ در قوانین جدید اعلام کرده برای جابجایی بازیکنان لیگ برتر تنها پرداخت مبلغ حق فسخ کفایت نمی‌کند و حتما باید رضایت باشگاه مبدا آن بازیکن نیز جلب شود که این مسئله کار لیموچی را برای پیوستن به پرسپولیس دشوارتر می‌کند.

سه ستاره بزرگ پرسپولیس امروز انتخاب می‌کنند!؛ غافلگیری بزرگ برای هواداران در راه است؟

ظاهرا قرار است امروز اخبار صریح و مشخصی درباره سه ستاره پرسپولیس اعلام شود

درباره جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس هر روز اخبار تازه‌ای می‌رسد و البته حجم اخبار مبنی بر جدایی احتمالی آنها بیشتر و قوی‌تر از تمدید قراردادشان است.با این وجود شاید روز شنبه اخبار تازه‌ای در این باره به گوش برسد.

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند به همراه خانواده‌اش به ترکیه سفر کرده و هنوز از سفر برنگشته است. با این حال از همان روزی که او عازم سفر شد اخبار و شایعاتی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌شود. ظاهرا از همان زمان مصطفی سلیمانی وکیل او و وحید امیری برای بازگرداندن بیرو پادرمیانی کرده و با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشته‌اند اما از باشگاه کسی مستقیما با گلر ملی پوش صحبت نکرده است.

از سوی دیگر با در نظر گرفتن اینکه موضوع ماندن یا جدایی قطعی بیرانوند هنوز قطعی نشده و باشگاه درباره او به جمع بندی مشخصی نرسیده است، مدیران باشگاه هیچ اقدامی برای جذب دروازه‌بان جدید نکرده‌اند. در این خصوص مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند هر نامی از هر گزینه‌ای چه خارجی چه داخلی مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست چرا که هنوز تکلیف بیرانوند مشخص نیست.

همچنین در دفاع راست هم باشگاه پرسپولیس هیچ گزینه‌ای برای جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر در نظر نگرفته و تصمیم برای جذب مهدی تیکدری هم ظاهرا وتو شده است.

با این حال ظاهرا قرار است روز شنبه اخبار صریح و مشخصی درباره سه ستاره پرسپولیس اعلام شود و با اعلام موضع رسمی آنها درباره ماندن یا جدایی از پرسپولیس، این باشگاه تکلیفش را در سه جای لیست بزرگسال فصل نقل و انتقالات بداند.

مطمئنا اگر بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر از پرسپولیس جدا شوند پرسپولیس حداقل برای جذب دروازه‌بان و مدافع راست جدید اقدام کند./همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه