وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری 200 میلیونی بانک تجارت برای وام بگیران از امشب | بشتابید و این وام عالی را از دست ندهید

اخبار مهم از وام فوری را در سایت پیشنهاد ویژه بخوانید.

وام فوری 200 میلیونی بانک تجارت برای وام بگیران از امشب | بشتابید و این وام عالی را از دست ندهید
کدخبر : 26504
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بانک سرمایه در طرح «مهر» به مشتریان سپرده‌گذار و دارای معدل حساب مناسب، تسهیلاتی را تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. متقاضیان دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه، ابتدا باید دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی باشند و سپس حداقل ۱۰ میلیون تومان در حساب خود تحت عنوان سپرده قرار دهند تا میانگین حساب حداقل سه ماهه ایجاد شود. نرخ سود این طرح ۲۳ درصد و حداکثر فرصت بازپرداخت اقساط آن ۶۰ ماه اعلام شده است.

بانک سرمایه طرح مهر را در قالب دو سقف عرضه می‌کند؛ سقف ۲۰۰ میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی و سقف ۵۰۰ میلیون تومانی که شامل متقاضیانی می‌شود که شخص حقوقی محسوب می‌شوند.

متقاضی برای دریافت تسهیلات نیازمند داشتن حساب کوتاه‌مدت یا جاری و سپرده‌گذاری است. ضریب برابری تسهیلات طرح مهر بانک سرمایه نیز از 50 درصد تا 500 درصد متغیر است که در جدول زیر، این رقم بر اساس مدت‌زمان میانگین حساب، نوع سپرده و مدت‌زمان سررسید نمایش داده شده است.

مدت زمان میانگین حساب (ماه) نوع سپرده مدت بازپرداخت اقساط (ماه) ضریب برابری تسهیلات

۳ جاری ۱۲ 200%

۲۴ 100%

۳۶ 70%

کوتاه‌مدت ۱۲ 150%

۲۴ 75%

۳۶ 50%

۶ جاری ۱۲ 400%

۲۴ 200%

۳۶ 180%

کوتاه‌مدت ۱۲ 300%

۲۴ 150%

۳۶ 100%

۹ جاری ۱۲ 450%

۲۴ 320%

۳۶ 210%

کوتاه‌مدت ۱۲ 450%

۲۴ 250%

۳۶ 150%

۱۲ جاری ۱۲ 500%

۲۴ 450%

۳۶ 300%

کوتاه‌مدت ۱۲ 500%

۲۴ 330%

۳۶ 220%

مواردی که متقاضی می‌تواند با آنها ضمانت‌های لازم را برای توانایی بازپرداخت اقساط به بانک سرمایه ارائه بدهد، معرفی ضامن رسمی و همچنین اعتبار شغلی است.

مبلغ هر قسط طرح مهر نیز با توجه به سود ۲۳ درصدی تعیین شده و مهلت حداکثر ۶۰ ماهه، به پنج میلیون و ۶۳۸ هزارتومان خواهد رسید که وام‌گیرنده علاوه بر ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی، ملزم به پرداخت آن به بانک سرمایه است.

شایان ذکر است که مبلغ هر قسط این وام به 11 میلیون و 612 هزار تومان می‌رسد. همچنین این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ سه میلیون و ۲۰۰ هزارتومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک کارآفرین خواهد بود.

بانک مهر ایران در طرح «امتیازی» به مشتریان سپرده‌گذار و دارای حساب قرض الحسنه خود تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. برای این طرح فقط چهار درصد کارمزد لحاظ شده و وام‌گیرنده سودی به بانک پرداخت نخواهد کرد. دوره بازپرداخت این طرح نیز 60 ماهه است.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و ایجاد گردش حساب حداقل سه ماهه نسبت به دریافت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهد. مبلغ هر قسط این وام پنج میلیون و 524 هزار تومان است و وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند.

در طرح پویاشهر بانک شهر متقاضی می‌تواند تا با ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه تا ۷۰ درصد سپرده‌ خود و تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. وام‌گیرنده همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن کسر از حقوق دارد. بازپرداخت این طرح نیز ۳۶ ماهه و نرخ سود آن ۲۳ درصد تعیین شده است.

 با این شرایط، مبلغ هر قسط پرداختی وام‌گیرنده به بانک شهر 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. همچنین این طرح شامل ۱۰۰ هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه