وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری 200 میلیون تومانی برای وام بگیران در صبح چهارشنبه | بشتابید و این وام عالی را از دست ندهید

وام فوری200 میلیون تومانی بانک سرمایه ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است که در این بانک حساب سپرده دارند. نرخ سود این وام 22 درصد تعیین شده است.

وام فوری 200 میلیون تومانی برای وام بگیران در صبح چهارشنبه | بشتابید و این وام عالی را از دست ندهید
کدخبر : 26519
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بانک سرمایه در طرح «مهر فرهنگیان» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۲ درصد و مدت‌زمان بازپرداخت حداقل سه ماه و حداکثر ۶۰ ماهه وام پرداخت می‌کند. این تسهیلات مختص اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است و آنها می‌توانند با ارائه فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق، از مزایای طرح مهر فرهنگیان بهره‌مند شوند.

متقاضی دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه ابتدا باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در حساب قرض الحسنه یا جاری ویژه خود در این بانک سپرده‌گذاری کند و میانگین حساب یک‌ماهه مد نظر بانک سرمایه را ایجاد کند. البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام‌گیرنده می‌تواند از آن برداشت کند یا سقفش را افزایش دهد.

همچنین این وام تنها به آن دسته از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اختصاص می‌یابد که چک برگشتی نداشته باشند و به شبکه بانکی نیز بدهکار نباشند.

به‌علاوه وام‌گیرنده می‌تواند مدت بازپرداخت این تسهیلات را در بازه سه‌ماهه تا 60ماهه انتخاب کند. دریافت این وام تا سقف مبلغ 50 میلیون تومان نیز بدون ضامن است.

مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک سرمایه چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با توجه به نرخ ۲۲ درصدی سود و ۶۰ ماه فرصت برای پرداخت اقساط، باید در هر قسط مبلغ پنج میلیون و ۵۲۰ هزارتومان به بانک سرمایه پرداخت کند. جمع این مبالغ نیز در پایان مدت بازپرداخت به ۳۳۱ میلیون تومان می‌رسد.

شایان ذکر است طرح مهر فرهنگیان بانک سرمایه شامل ۳۰۰ هزار تومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و ایجاد گردش حساب حداقل سه ماهه نسبت به دریافت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهد. مبلغ هر قسط این وام پنج میلیون و 524 هزار تومان است و وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند.

در طرح پویاشهر بانک شهر متقاضی می‌تواند تا با ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه تا ۷۰ درصد سپرده‌ خود و تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. وام‌گیرنده همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن کسر از حقوق دارد. بازپرداخت این طرح نیز ۳۶ ماهه و نرخ سود آن ۲۳ درصد تعیین شده است.

 با این شرایط، مبلغ هر قسط پرداختی وام‌گیرنده به بانک شهر 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. همچنین این طرح شامل ۱۰۰ هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

از دیگر طرح‌های تسهیلاتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌توان به طرح آفتاب بانک سینا اشاره کرد. این طرح قرض الحسنه بوده و برای آن سود و کارمزدی در نظر گرفته نشده است. متقاضی دریافت این تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌تواند با ارائه ضامن رسمی، ایجاد میانگین حساب حداقل یک تا ۱۲ ماهه و داشتن رتبه اعتباری مناسب، از دریافت‌کنندگان این تسهیلات باشد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 48 ماهه و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز ۱۵۰ درصد اعلام شده است. به این ترتیب، متقاضی دریافت وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 48 ماهه، باید در هر قسط 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک سینا پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه