وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری عالی بانک گردشگری برای متقاضیان در صبح 8 شهریور | بشتابید و این وام عالی را از دست ندهید

وام فوری کارما بانک گردشگری ویژه اشخاص حقوقی است که تمایل دارند برای کارکنان خود، شرایط دریافت تسهیلات را مهیا کنند.

وام فوری عالی بانک گردشگری برای متقاضیان در صبح  8 شهریور  | بشتابید و این وام عالی را از دست ندهید
کدخبر : 26529
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 وام فوری یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک گردشگری است که مخاطب هدف آن شرکت‌هایی هستند که حقوق پرسنل خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند و تمایل دارند برای کارکنان خود، شرایط دریافت تسهیلات را مهیا کنند. برای پرداخت این تسهیلات، سه روش در نظر گرفته شده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

نخستین روش پرداخت تسهیلات کارما بانک گردشگری، اعطای وام به میزان حداقل 40 درصد از حقوق و مزایای ثابت هر یک از پرسنل شرکت طرف قرارداد با بانک است. نرخ سود این تسهیلات نیز 23 درصد تعیین شده است و اقساط آن ماهانه نیز از محل حقوق ماه‌های آتی آن شخص برداشت می‌شود. در روش دوم نیز بانک گردشگری بر اساس میانگین موجودی حساب قرض الحسنه یا کوتاه‌مدت عادی شرکت، به کارکنان آن وام می‌دهد.

در نهایت و در روش سوم، امکان دریافت تسهیلات از محل منابع قرض‌الحسنه ویژه یا وجوه اداره‌شده مشتری حقوقی بانک فراهم شده است. طوری که شرکت‌هایی که مبالغی را در حساب قرض‌الحسنه بانک گردشگری خود پس‌انداز کرده‌اند، می‌توانند متقاضیان واجد شرایط را به بانک گردشگری معرفی کرده و از بانک درخواست کنند که از محل حساب آنها به فرد متقاضی، وام اعطا شود.

وام‌گیرنده پس از دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با توجه به نرخ ۲۲ درصدی سود و ۶۰ ماه فرصت برای پرداخت اقساط، باید در هر قسط مبلغ پنج میلیون و ۵۲۰ هزارتومان به بانک سرمایه پرداخت کند. جمع این مبالغ نیز در پایان مدت بازپرداخت به ۳۳۱ میلیون تومان می‌رسد.

شایان ذکر است طرح مهر فرهنگیان بانک سرمایه شامل ۳۰۰ هزار تومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و ایجاد گردش حساب حداقل سه ماهه نسبت به دریافت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهد. مبلغ هر قسط این وام پنج میلیون و 524 هزار تومان است و وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند.

در طرح پویاشهر بانک شهر متقاضی می‌تواند تا با ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه تا ۷۰ درصد سپرده‌ خود و تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. وام‌گیرنده همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن کسر از حقوق دارد. بازپرداخت این طرح نیز ۳۶ ماهه و نرخ سود آن ۲۳ درصد تعیین شده است.

 با این شرایط، مبلغ هر قسط پرداختی وام‌گیرنده به بانک شهر 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. همچنین این طرح شامل ۱۰۰ هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

از دیگر طرح‌های تسهیلاتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌توان به طرح آفتاب بانک سینا اشاره کرد. این طرح قرض الحسنه بوده و برای آن سود و کارمزدی در نظر گرفته نشده است. متقاضی دریافت این تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، می‌تواند با ارائه ضامن رسمی، ایجاد میانگین حساب حداقل یک تا ۱۲ ماهه و داشتن رتبه اعتباری مناسب، از دریافت‌کنندگان این تسهیلات باشد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 48 ماهه و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز ۱۵۰ درصد اعلام شده است. به این ترتیب، متقاضی دریافت وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 48 ماهه، باید در هر قسط 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک سینا پرداخت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه