ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

آغاز ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیان در روز جمعه | بشتابید و فرصت را از دست ندهید

با گذشت ۶ روز از اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو در طرح‌های عادی و فرسوده، وضعیت مادرانی که در این طرح‌ها شرکت کرده‌اند هنوز مشخص نیست. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو در تاریخ ۱۸ شهریورماه منتشر شد و علاوه بر ارسال پیامک، می‌توان آن‌ها را در یکی از وب‌سایت‌های ikco.ir یا ikcosales.ir مشاهده کرد. اما هنوز تکلیف مادرانی که در این طرح‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، روشن نشده است.

آغاز ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیان در روز جمعه | بشتابید و فرصت را از دست ندهید
کدخبر : 26555
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تأخیر در روند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان به دلیل زمان‌بر بودن استعلام از ثبت احوال بوده و هنوز مشخص نیست که این فرآیند چه زمانی به پایان خواهد رسید.

در این دوره از فروش محصولات ایران خودرو، مجموع سفارشات متقاضیان به ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد رسید. از این تعداد، سفارشات طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد، سفارشات طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد، سفارشات طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و سفارشات طرح برقی ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است

۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

در عرضه اخیر خودروهایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU ۷ P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S ۵، هایما ۷ X، هایما S ۷ پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را عرضه شد.

موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده‌ متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. (مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد).

همچنین در این مرحله از عرضه‌ی خودروهای گروه صنعتی ایران‌خودرو که ظرفیت ١١۵ هزار دستگاهی در نظر گرفته شده بود، سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سفارش در این طرح داشته‌اند که برای فروش فوق‌العاده، دو میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر و پیش فروش ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر متقاضیان روش فروش خود را انتخاب کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه