محسن یگانه | محسن یگانه و همسرش

رازهای ناگفته محسن یگانه | آنچه در مورد محسن یگانه باید بدانید

محسن یگانه به دلیل این که فرزند شهید بود شرایط شرکت در کلاس های موسیقی را نداشت.

رازهای ناگفته محسن یگانه | آنچه در مورد محسن یگانه باید بدانید
کدخبر : 26854
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

محسن یگانه خواننده ای اهل گنبد کاووس است که در روز بیست و سوم اردیبهشت ماه سال شصت و چهار متولد شد. محسن یگانه در ابتدا بعد از گذراندن دبیرستان به عنوان دانشجوی رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه آزاد شد. اما بعد از مدتی تحصیل در ترم ششم مقطع لیسانس از دانشگاه انصراف داد. او فرزند سوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. یکی از خواهرهای او پزشک و متخصص زنان است و خواهر دیگرش نیز به دندانپزشکی مشغول است. جالب است بدانید محسن یگانه فرزند شهید محسوب می شود و پدرش محمدرضا یگانه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است. در زمان شهادت ایشان محسن تنها 10 ماه داشت و به همین دلیل نتوانست طعم شیرین داشتن پدر را بچشد!

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خطرناک

محسن یگانه کار خود را در دنیای موسیقی با یادگیری گیتار آغاز کرد. محسن یگانه به خاطر وضعیت فرهنگی خاص خانواده خود و با توجه به اینکه فرزند شهید بود شرایط شرکت در کلاس های موسیقی را نداشت. به همین دلیل با استفاده از استعداد سرشار و ذوق هنری و البته علاقه شدیدش به موسیقی این ساز را به صورت تجربی و با تکیه بر خودش یاد گرفت.

محسن یگانه و همسرش

البته فعالیت او با همین یک ساز پایان نیافت؛ محسن یگانه به مرور کیبورد، پیانو و حتی مهارت های خاص موسیقی الکترونیک را به خوبی آموخت. طبق گفته خود محسن یگانه موفقیت در موسیقی الکترونیک از آرزوهای بزرگ اوست!

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و مهدی احمدوند

به طور کلی محسن یگانه اطلاعات زیادی از زندگی شخصی خود در فضای مجازی و مطبوعات منتشر نمی کند. در ایام نوروز سال ۱۳۸۹ بود که خبر ازدواج محسن یگانه توسط خود او بوسیله یک مصاحبه با مجله ترانه ماه اعلام شد. در طی این چند سال عکس ها و شایعات مختلفی درباره همسر محسن یگانه پخش شده است که او همه را تکذیب کرده است. تنها عکس تایید شده از همسر محسن یگانه توسط خود او و در صفحه اینستاگرام شخصی اش منتشر شده است.

محسن یگانه قبل از عمل

اولین ترانه ای که محسن یگانه بر روی آن کار کرد ترانه ای معروف و محبوب به نام “نشکن دلمو” بود. این ترانه با همکاری محسن یگانه و محسن چاوشی تهیه شد. ترانه سرایی و آهنگسازی این کار بوسیله محسن یگانه و تنظیم آن نیز توسط محسن چاوشی انجام شد. نخستین آلبوم منتشر شده از محسن یگانه  “سال کبیسه” نام داشت که به صورت زیر زمینی و بدون مجوز رسمی روانه بازار شد. پس از انتشار این آلبوم محسن یگانه به سوی انتشار آهنگ های تکی متمایل شد.

محسن یگانه چند سال به صورت غیر مجاز خوانندگی کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که نسبت به گرفتن مجوز از وزارت ارشاد اقدام کند. سپس در سال 1387 و دو سال بعد از انتشار آلبوم سال کبیسه توانست نخستین آلبوم قانونی و رسمی خود را منتشر کند. این آلبوم که در تیر ماه سال هشتاد و هفت منتشر شد، “نفس های بی هدف” نام گرفت و مشکلات زیادی هم برای خواننده خود داشت. تعدادی از آهنگ های این آلبوم پیش از انتشار در قالب های مختلف شنیده شده بودند و به نوعی تکراری محسوب می شدند.

محسن یگانه و دخترش

محسن یگانه و همسرش

محسن یگانه علاوه بر خوانندگی در حوزه ترانه سرایی هم فعالیت های زیادی داشته است. به طوری که ترانه سرایی اکثر کارهای محسن یگانه را خود او انجام داد. علاوه بر کارهای شخصی این هنرمند با بسیاری از دیگر خوانندگان هم به عنوان ترانه سرا همکاری داشته است. در ضمن محسن یگانه در کنار ترانه سرایی برای قطعه های برخی از هنرمندان آهنگسازی و تنظیم را نیز انجام داده است.

یکی از جنجالی ترین کنسرت هایی که در ایران اجرا شد متعلق به محسن یگانه بود. او در بهمن مال ۱۳۹۵ در شهر بم برنامه یک کنسرت عمومی داشت و درست زمانی که در صحنه مشغول اجرا بود اتفاقی عجیب افتاد. شخصی از بین جمعیت بلند شد و با استفاده از اسپری فلفل حاضران در سالن را مورد آزار و اذیت قرار داد. این ماجرا درگیری هایی را در سالن کنسرت به همراه داشت و در نهایت هم منجر به توقف چند ساعته اجرای محسن یگانه شد!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه