عیب یابی یخچال وایت هاوس

روشن نشدن یخچال، یکی از مشکلات رایجی است که در این یخچال‌ها به وجود آمده و باعث می‌شود تا دستگاه شما به طور کلی کار نکند. دلایلی همچون خرابی کمپرسور، مشکل در جریان برق ورودی یا خرابی برد اصلی باعث بروز این مشکل می‌شوند.

عیب یابی یخچال وایت هاوس
کدخبر : 26856
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

روشن نشدن یخچال، یکی از مشکلات رایجی است که در این یخچال‌ها به وجود آمده و باعث می‌شود تا دستگاه شما به طور کلی کار نکند. دلایلی همچون خرابی کمپرسور، مشکل در جریان برق ورودی یا خرابی برد اصلی باعث بروز این مشکل می‌شوند. در صورت بروز این مشکل، می‌توانید از خدمات https://generalelectriccenter.com/whitehouse/ استفاده کنید. وقتی که کمپرسور دستگاه درست کار نکند، این احتمال وجود دارد که باعث سوختن برد اصلی شده و حتی باعث گرم شدن محفظه داخلی دستگاه شود. بررسی سیم‌کشی‌های داخلی در این شرایط ضروری خواهد بود. علاوه بر این، دلایلی همچون گرد و غبار زیاد روی کمپرسور، ورود رطوبت به آن و نوسان جریان برق نیز می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند.

اگر یخچال وایت هاوس شما به‌صورت مکرر شروع به برفک زدن کرده است، ممکن است باز و بسته کردن مکرر درب یخچال، فرسوده شدن درزگیر اطراف درب دستگاه و همین‌طور قرار دادن غذای داغ داخل یخچال باعث بروز این مشکل شده باشد که در عیب یابی یخچال وایت هاوس باید این موارد را بررسی کنید. گاهی اوقات، ممکن است یخچال وایت هاوس در حین کارکردن، سروصدای زیادی از خود تولید کند، در این صورت ممکن است مشکل از خرابی کمپرسور یا فن دستگاه باشد.

دلایل روشن نشدن یخچال وایت هاوس

اگر با وصل کردن جریان برق یخچال وایت هاوس خود، مشاهده می‌کنید که دستگاه روشن نمی‌شود، باید اقدام به عیب یابی یخچال فریزر وایت هاوس کرده و دلایل زیر را بررسی کنید:

1- مطمئن شوید که جریان برق ورودی به یخچال دچار مشکل نشده و کارکرد سالمی دارد.

2- ممکن است ترموستات یا سنسورهای دمایی یخچال خراب شده باشند.

3- سوختن یا نیم‌سوز شدن کمپرسور، علت رایج دیگری است که باعث روشن نشدن یخچال وایت هاوس می‌شود.

4- اگر موارد بالا باعث روشن نشدن دستگاه نشده باشند، قطعا مشکل از برد الکترونیکی دستگاه بوده و این برد نیازمند تعمیر یا تعویض است.

چه دلایلی باعث خرابی کمپرسور می‌شوند؟

خرابی کمپرسور یخچال وایت هاوس، می‌تواند به دلایل زیر رخ دهد:

1- ممکن است دستگاه بیش از اندازه کارکرده و فشار زیادی به کمپرسور وارد شده باشد. همچنین گرم‌شدن و داغ کردن بیش از اندازه کمپرسور به علت اتوماتیک نکردن آن یا خرابی فن دستگاه، می‌تواند علت دیگری برای این مشکل باشد.

2- گاهی اوقات گرد و غبار خیلی زیادی که وارد کمپرسور می‌شود، روی عملکرد آن تاثیرگذار بوده و باعث می‌شود تا عملکرد درستی نداشته باشد.

3- در صورت خرابی کمپرسور، بهتر است قطعات این دستگاه را روغن‌کاری کنید.

4- یک علت رایج برای بروز این مشکل، این است که دکمه استارت یخچال به‌درستی کار نمی‌کند.

در خصوص کمپرسور یخچال وایت هاوس، به گفته سایت تعمیرکار مجاز:

"کمپرسور یکی از قسمت ‌های اصلی یخچال است که برای فشرده کردن و گرمایش گازهای موجود در سیستم یخچال مسئول است. خرابی یا نقص در کمپرسور می ‌تواند باعث افت عملکرد یخچال یا حتی خاموشی آن شود. همونی خراب شدن کمپرسور یخچال باعث علت صدای یخچال وایت هاوس هم می شود."

 

چه دلایلی باعث خرابی کمپرسور می‌شوند؟

برفک زدن مکرر یخچال وایت هاوس

اگر یخچال وایت هاوس شما هم در حین کارکردن، بیش از اندازه و به‌صورت مکرر برفک می‌زند، بهتر است دلایل زیر را بررسی کنید:

1- یک دلیل رایج این موضوع باز و بسته کردن مکرر درب یخچال وایت هاوس یا باز ماندن درب آن برای مدت زمان طولانی است.

2- اگر درزگیرهای اطراف درب دستگاه خراب یا فرسوده شده باشند، این احتمال وجود دارد که یخچال شما بیش از اندازه برفک بزند.

3- گذاشتن غذاهایی که بیش از اندازه داغ هستند داخل یخچال، باعث ایجاد برفک درون آن می‌شود.

4- ممکن است محیطی که یخچال وایت هاوس خود را در آن نصب کرده‌اید، دارای مقادیر زیادی رطوبت باشد.

5- خراب شدن کمپرسور و عملکرد نادرست آن یا تنظیمات دمایی اشتباه در یخچال، از دیگر دلایلی هستند که باعث برفک زدن یخچال وایت هاوس می‌شوند.

گرم شدن محفظه داخلی یخچال وایت هاوس

گاهی اوقات، ممکن است به‌صورت کاملا ناگهانی مشاهده کنید که دمای داخلی یخچال شما شروع به افزایش پیدا کرده است. در این شرایط، باید برای عیب یابی ساید بای ساید وایت هاوس موارد زیر را بررسی کنید:

ممکن است ترموستات یا سنسورهای دمایی یخچال خراب شده و از کار افتاده باشند.

تابش نور مستقیم خورشید به یخچال، یک علت رایج در بروز این مشکل است.

ممکن است لوله‌های کندانسور دستگاه شما کثیف شده باشند و قادر به خنک‌کردن جریان هوای ورودی به یخچال نباشند.

یک دلیل رایج برای بروز این مشکل، این است که سطح گاز مبرد دستگاه شما کاهش پیدا کرده است.

وقتی که برد اصلی یخچال خراب می‌شود، این احتمال وجود دارد که دستورات لازم برای خنک‌کردن جریان هوای ورودی به یخچال را ارسال نکرده و همین موضوع، باعث گرم شدن محفظه داخلی دستگاه شود.

در نهایت، اگر این مشکل برایتان پیش آمد، یخچال را خاموش کرده و کمی به کمپرسور استراحت دهید و سپس دوباره یخچال را روشن کنید.

علت سروصدای زیاد یخچال وایت هاوس چیست؟

آیا یخچال وایت هاوس شما هم در حین کارکردن سروصدای زیادی از خود تولید می‌کند؟ برای عیب یابی ساید وایت هاوس در این شرایط، باید موارد زیر را چک کنید:

1- مطمئن شوید که کمپرسور سالم بوده و مشکلی برای آن به وجود نیامده است.

2- فن یخچال را چک کرده و مطمئن شوید که سالم است. در صورت خرابی فن یا گیرکردن یک جسم خارجی در آن، می‌تواند باعث سروصدای زیاد دستگاه شود.

3- یک دلیل رایج برای بروز این مشکل، کاهش سطح گاز مبرد یخچال است.

4- اگر یخچال خود را برای مدت زمان طولانی سرویس نکرده باشید، احتمال تولید سروصدا توسط قطعات آن وجود دارد.

علت سروصدای زیاد یخچال وایت هاوس چیست؟

چه دلایلی باعث خرابی برد الکترونیکی یخچال وایت هاوس می‌شوند؟

برد الکترونیکی، یکی از قطعات بسیار مهم در یخچال وایت هاوس است که وظیفه مدیریت دستورات الکتریکی یخچال را برعهده دارد. معمولا خرابی این قطعه، باعث می‌شود تا سایر قطعات یخچال عملکرد درستی نداشته باشند. دلایل زیر باعث خرابی این قطعه می‌شوند:

1- ممکن است برد اصلی فرسوده شده و مدت زمان زیادی از طول عمر آن گذشته باشد. همین موضوع نیز باعث خرابی این قطعه شده و از کارکرد صحیح  آن جلوگیری می‌کند.

2- نوسان شدید جریان برق ورودی به یخچال، می‌تواند باعث شود تا برد الکترونیکی یا قطعات داخلی آن مانند مدارها، سنسورها و سیم‌کشی‌های داخلی دچار سوختگی شده و نیازمند تعویض باشند.

3- اگر رطوبت از بدنه برد اصلی عبور کرده و وارد بخش‌های الکتریکی آن شود، احتمال دارد که باعث سوختن برد اصلی شود.

4- وارد شدن فشار بیش از اندازه به یخچال و کارکردن شدید کمپرسور که باعث سوختن آن می‌شود، ممکن است باعث اتصال کوتاه شده و در نهایت، مشاهده می‌کنید که برد اصلی یخچال شما دچار سوختگی می‌شود.

خرابی برد الکترونیکی یخچال وایت هاوس

عیب‌یابی یخچال وایت هاوس در مدت زمان کوتاه و با هزینه مناسب

عیب یابی یخچال وایت هاوس یک اقدام کاملا تخصصی است که برای انجام آن، بهتر است از نیروهای متخصص کمک بگیرید. در صورتی که یخچال وایت هاوس شما هم نیازمند عیب‌یابی و تعمیر است، بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات مجموعه ما خواهد بود. با استفاده از این خدمات، به محض تماس گرفتن شما، کارشناسان و تکنسین‌های مجموعه در اسرع وقت در محل شما حضور پیدا کرده و با هزینه‌ای مناسب و قطعات اصل و اورجینال، اقدام به عیب‌یابی دقیق دستگاه و تعمیر مشکلات به وجود آمده برای آن می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه