معرفی پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش

پاراسل سواری، جت اسکی و غواصی از پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش هستند که مورد استقبال بسیار زیاد مسافران قرار گرفته اند.

معرفی پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش
کدخبر : 20866
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :
 

مقدمه

بدون شک کیش برای همه ما تداعی کننده خاطرات خوب است.، وجود تفریحات دریایی کیش به عنوان مفرح ترین بخش مسافرت به این جزیره زیبا و شگفت انگیز چنان خاطره انگیز است. که تا سالیان سال این حس زیبا و یادآوری خاطرات شادی را به همه ما تزریق می کند. داشتن تفریح سالم سبب افزایش نشاط در جامعه می‌شود و در بالا بردن بسیاری از شاخصه های سلامت روانی و اجتماعی مردم نقش بسزایی دارد. و همین امر سبب شده  که روانشناسان تفریح کردن را به بسیاری از بیماران خود توصیه می کنند. از سوی دیگر وجود تفریح سالم به ایفای  هر چه بهتر نقش افراد در جامعه کمک می کند. که این موارد اهمیت و نقش تفریح سالم را در زندگی و حتی جامعه به خوبی نمایان می سازد.

خوشبختانه  تنوع آب و هوایی خاص کشور ایران و وجود جاذبه های گردشگری. بسیار این فرصت را مهیا کرده که برای داشتن روحیه شاد و سر زنده بودن بتوان از این جاذبه های گردشگری استفاده کرد. در این محتوا قصد داریم به معرفی  تفریحات دریایی کیش بپردازیم.، امید است مطالب این محتوا اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد و  حس نشاط را به شما هدیه دهد.

 

پاراسل کیش

 تنوع بسیار بالای تفریحات در کیش می تواند حسابی مسافرها را  سرگرم و هیجان انگیز کند.، اما هیجان چتر پاراسل قابل قیاس با سایر تفریحات نیست. و جزو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش است. به گونه ای که می توان آن را  در دسته تفریحات دریایی کیش و تفریحات غیر دریایی قرار داد. شاید علت هیجان انگیز بودن این تفریح تماشای چشم انداز زیبای سواحل جزیره کیش است. که نشاط و هیجان آن را دو چندان کرده است. باید توجه داشت در زمان هایی که هوا صاف است از پاراسل استفاده شود.، زیرا در صورتی که هوا مناسب نباشد کارایی چتر پاراسل پایین می آید. قبل از مسافرت به کیش بهتر است لیست سواحلی که تفریح پاراسل در آنجا برقرار است را چک کرد.، زیرا این تفریح هیجان انگیز در تمام ساحل ها در دسترس نیست. ساحل دامون، ساحل سیمرغ و ساحل مرجان سه ساحل زیبا و هیجان انگیزی برای پاراسل سواری است.  این تفریح سالم بسیار پیشنهاد می شود.

 

 

غواصی کیش

از دیگر تفریحات دریایی کیش می توان به غواصی کیش اشاره داشت. که تجربه تازه‌ای را برای افراد رقم میزند. این نوع غواصی در کلوپ‌ها تحت نظر غواصان حرفه‌ای و کاربلد صورت می گیرد. آشنایی با دنیای جدید در زیر آب به دلیل داشتن زیبایی های بسیار تا همیشه در ذهن شما ماندگار می شود. شاید برخی از افراد این حسرت را داشته باشند که به دلیل ماهر نبودن در شنا نتوانند از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنند.، اما وجود غواصان کاربلد امکان استفاده از این تفریح را برای تمام افرادی که شنا بلد نیستند هم فراهم کرده است. و در تمام طول مدت غواصی در کنار افراد حضور دارند. شفاف بودن آب دریای در این ساحل این امکان را فراهم آورده که فضای اطراف تا چندین متر به راحتی قابل مشاهده باشد. و حتی از نزدیک بتوان بسیاری از  جانوران دریایی را لمس و مشاهده کرد. غواصی هم از آن دسته تفریحاتی است که با آمدن به جزیره زیبایی کیش تجربه آن پیشنهاد می شود.

غواص در سواحل کیش

 

جت اسکی کیش.

حرکت بر روی آب های شفاف خلیج همیشه فارس به وسیله جت اسکی و قایق های موتوری از دیگر هیجانات سفر به جزیره کیش است. تجربه مانور هیجان انگیز و سرعت بالا با جت اسکی بدون شک لذت سفر را چند برابر می کند. خوشبختانه اخیرا مجوز استفاده از جت اسکی در برخی از سواحل کیش صادر شده و می توان از این تفریح دریایی لذت کافی را برد. استقبال بسیار زیاد این تفریح دریایی نشان از هیجان انگیز بودن آن دارد.، اما باید توجه داشت که برای استفاده از جت اسکی نکات ایمنی به درستی رعایت شود.

در حال حاضر  برای ساحل دامون مجوز استفاده از جت اسکی صادر شده است. علت هیجان انگیز بودن این تفریح این است که همزمان می توان، استرس، هیجان و آرامش را تجربه کرد. و از سوی دیگر لذت تفریح با عزیزان را تجربه کرد. با استفاده از این دستگاه می توان بر روی دریا به آرامی حرکت کرد و از آرامش دریا لذت برد. و یا اینکه می توان با سرعت بالا حرکت کرد و از هیجان ایجاد شده لذت برد.

جت اسکی در کیش

 

قیمت تفریحات دریایی کیش.

قیمت تفریحات دریایی بسیار متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی را برای این تفریحات: همچون غواصی، پاراسل، جت اسکی و ... در نظر گرفت.، و فاکتورهایی زیادی بر قیمت این تفریح ها تاثیرگذار هستند از جمله این فاکتورها می توان به زمان سفر و تورم سالیانه اشاره کرد. بدون شک در ایام تعطیلات و نوروز به دلیل حجم بالایی از مسافر در این ساحل زیبا قیمت استفاده از این تفریحات. هم در مقایسه با زمان های دیگر بالا است.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشت این است که این تفریحات در ایام خاصی از سال تخفیف می خورند. بسته به مدت زمان استفاده از این تفریحات و غواصی در عمق‌های عمیق تر و پاراسل سواری در ارتفاعات بالا قیمت این تفریحات متغیر است. استفاده از تجهیزات گران قیمت، افزایش قیمت سوخت، از جمله بنزین و برق، تخفیفات فصلی، ساعت مراجعه، هزینه خدمات جانبی (مانند بیمه)، تعداد افراد ( در ارتباط با تفریحات گروهی) و مدت زمان سپری شده هم می تواند در قیمت تفریحات دریایی اثرگذار باشد. موارد ذکر شده از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در افزایش قیمت تفریحات دریایی هستند که در سال های اخیر  شاهد آن هستیم. برای خرید و رزرو تفریحات دریایی و گردشگری کیش می‌توان به سایت کیش تک مراجعه. و با بهره‌گیری از امکانات این سایت خرید ارزان و مناسبی داشت. مهمترین رسالت این سایت رضایت مشتری است و خدمات خود را با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می کند 

 

سخن پایانی .

ضروری است که قبل از مسافرت به کیش اطلاعات کاملی از قیمت و  نحوه رزرو تفریحات دریایی کیش به دست آورد. از بین تفریحات دریایی استفاده از جت اسکی، غواصی و پاراسل سواری بسیار پیشنهاد شده است. بدون شک این تنوع تفریحات نقش بسزایی در بهبود روحیه و نشاط افراد دارند. هر چند که تنوع تفریحات دریایی در جزیره کیش بسیار بالا است.، اما در این محتوا بیشتر تاکید بر تفریحات بسیار محبوب و پرطرفدار غواصی، جت اسکی و پاراسل سواری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه